thermomix gorzów

Czekoladowe doniczki z malinami to deser który robi wrażenie na gościach. 

Doniczki wypełnione są kremem z bitej śmietany i serka mascarpone. Jadalną ziemię wykonałam z ciastek oreo. 

Wierzch udekorowałam malinami i listkami mięty. 

Przepis robiłam pierwszy raz więc zrobiłam z białej czekolady oraz z gorzkiej. 

Do wykonania białych doniczek użyłam papierowych kubeczków, a do ciemnych doniczek użyłam plastikowych kubeczków. Według mnie wygodniejsze były te plastikowe. Co do czekolady to następnym razem będę robić tylko doniczki z gorzkiej czekolady bo biała czekolada po roztopieniu była bardzo gęsta i źle się rozsmarowywało na kubeczku. Poza tym była za słodka. Gorzka czekolada była fajna płynna i bardzo dobrze się ją nakładało na kubeczek. 

Kolejnym razem do środka do kremu dodam jeszcze owoce.

Przepis znajdziecie TUTAJ