thermomix gorzów

Jak zwykle gdy zostają mi białka robię bezy. Tym razem padło na Mini bezy Pavlova z kremem Oreo® i malinami. Bezy upiekłam dzień wcześniej, a krem wykonałam przed podaniem. 

W tym przepisie zmieniłam czas i temperaturę pieczenia. Wydawało mi się że beza będzie przypieczona w 140 stopniach więc piekłam ją w 100 stopniach 2 godziny, a następnie zostawiłam je w piekarniku do samego rana. 

Krem jest bardzo smaczny, myślę że wykorzystam go również do tortu.

Przepis znajdziecie TUTAJ


Prezentację Thermomixa robię głównie w: Gorzów Wielkopolski, Kostrzyn Nad Odrą, Strzelce Krajeńskie, Drezdenko, Barlinek, Witnica, Kłodawa, Różanki, Wawrów, Baczyna, Bogdaniec, Dębno, Międzyrzecz, Lubniewice, Skwierzyna, Słońsk, Ośno Lubuskie, Chwalęcice, Wojcieszyce, Krzeszyce, Człopa, Dobiegniew, Wałcz, Myślibórz, Sarbinowo, Chojna, Choszczno, Pyrzyce, Pełczyce, Świebodzin, Sulechów, Pniewy, Przytoczna, Międzychód i okolice.

Zapraszam 605563080